Klein berichtje uit Tasmanie!!! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Marieke en Steve Egan - WaarBenJij.nu Klein berichtje uit Tasmanie!!! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Marieke en Steve Egan - WaarBenJij.nu

Klein berichtje uit Tasmanie!!!

Door: Marieke En Steve

Blijf op de hoogte en volg Marieke en Steve

27 Augustus 2007 | Australië, Hobart

He lieve allemaal!

Nog even en ik kom naar huis!!!!! Op 20 september kom ik aan op schiphol en ik kan jullie vertellen, ik kan niet wachten! Want ik ben een trotse tante geworden van kleine Tristan!! Harald en Marielle zijn pap en mam geworden van een heel klein te vroeg geboren ventje van 3 pond! Hij ligt nog in de couveuse maar alles gaat erg goed!!

En verder waren Steve en ik een week geleden al weer 2 jaar getrouwd en dat hebben we heel romantisch gevierd door 2 dagen weg te gaan en te genieten van een mooi huisje pal aan de zee in Frecynet National Park, Wine Glass Bay! We hebben heerlijk gerelaxt, genoten van de mooie natuur, genoten van ons bubbelbad en genoten van heerlijk ontbijt en dinee.

En gisteren ben ik ook nog eens 30 geworden en hoor ik er nu helemaal bij!
Ik ben enorm verwend met een huis vol balonnen, veel kadootjes. Tijdens een champagne ontbijt werd ik ook nog eens verrast met een mooie taart met kaarsjes en sterretjes erin met de tekst, Marieke 30 congratulations. Ik had een verjaardagsmuts op en een broche met: Birthday girl. Het zag er allemaal grappig uit.
In de avond hebben we heerlijk aan de haven gezeten, wijn gedronken en tapas gegeten. HEel romantisch met de verlichte bootjes op de achtergrond! De avond geeindigd met life muziek en een lekkere cocktail. Het was echt een geslaagde feestelijke dag!

Nu is het aftellen geblazen voordat ik m'n kleine neefje in m'n armen mag houden!!

Tot heel snel lieve allemaal!!!!!
Veel liefs van Steve en mij!

PS: ik probeer nog wat foto's toe te voegen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke en Steve
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 26221

Voorgaande reizen:

01 Januari 2006 - 25 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: