Eindelijk foto's!!! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Marieke en Steve Egan - WaarBenJij.nu Eindelijk foto's!!! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Marieke en Steve Egan - WaarBenJij.nu

Eindelijk foto's!!!

Door: Steve en Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke en Steve

30 Januari 2007 | Australië, Hobart

He lieve allemaal!!!!

Veel van jullie heb ik al tussendoor gemaild en veel van jullie zijn van de meeste dingen op de hoogte maar voor degene die nog niet alles weten....

Het gaat erg goed met ons! Al zo snel viel alles op zijn plek. Binnen een week had ik een baan en vonden we een super leuk huisje in een hele leuke buurt! Mijn werk in het backpackershostel is zo onzettend leuk!!!! Het is veel regelen en organiseren. Tours boeken, reserveringen, reisadviezen geven etc en dat in combinatie met veel mensen ontmoeten met allemaal hun leuke en interessante reisverhalen is erg leuk!! Je hebt zelf nu ook wat te vertellen met 8 maanden reizen en je voelt je dan snel thuis in een hostel! Het voelt erg vetrouwd allemaal. Het is daarnaast ook zo geweldig dat mijn rooster helemaal op Steve wordt afgestemd! Ik werk alle dagen die hij werkt en we zijn altijd samen vrij en daar genieten we natuurlijk erg van!!!! We zijn nooit langer dan 4 dagen apart en dan altijd 3 of 5 avonden samen met daarin natuurlijk de dagen vrij. Het voelt erg in balans allemaal. We kijken er altijd naar uit elkaar weer te zien, hebben elkaar weer veel te vertellen. Het leuke is dat Steve en ik soms ook samen moeten werken omdat al zijn tours vanuit ons hostel beginnen.! Vaak belt zijn baas me op om het aantal mensen door te geven die blijven en soms belt Steve me op om dezelfde reden. Dat is wel grappig. Steve levert zijn toeristen gewoon bij mij af na een week en komt mij vervolgens een hele dikke zoen geven na 4 dagen! Ik werk ook met hele leuke mensne samen waarmee ik het echt heel goed kan vinden!!! Voelt echt als thuis!
En daarbij hebben we zo'n leuk huisje! We zijn er zo gelukkig mee. Elke dag als ik thuis kom denk ik :"Oh wat is het hier fijn" en geniet ik ook erg van het alleen thuis zijn als Steve weg is! We hebben echt de tijd genomen om het leuk in te richten en alles met detail uit te zoeken en dat is te zien. HEt is helemaal van ons en we zijn er erg trots op! Vanuit onze slaapkamer kijken we zo over de zee en de baai waar we vaak bootjes voorbij zien komen (zie foto's) en om de hoek van de straat, kijken we uit over de ena hoogtse berg van Tasmanie, Mount Wellington. Vanuit de stad kun je daar prachtige tochten maken met een geweldig uitzicht over de stad en de zee!! En dat gewoon vanuit je eigen plek! Dat voelt nog steeds wel raar. Op vakantie maar toch ook niet! Ik ben erg trots op Steve en mij hoe snel we toch weer een mooie balans hebben gevonden in ons nieuwe leventje hier! Ik geloof dat we ons redelijk snel kunnen aanpassen aan nieuwe situaties en samen snel iets moois kunnen creeeren.
Kortom, het gaat heel erg goed met ons, ik voel me echt thuis, we zijn allebei heel erg blij met ons werk en voelen ons samen op ons plek. Over 13 dagen komen papa en mama aan en ik kan niet wachten on hun alles te laten zien!!! Ze zijn natuurlijk heel erg benieuwd en ik ook!!! WE hebben met hun al een paar mooie tripjes gepland waaronder Bruni Island, het speciale eiland waar Steve mij ten huwelijk heeft gevraagd! We gaan in hetzelfde huis slapen dus kunnen ze eindelijk ons speciale plek zien met de meest idylische strandjes waar je de hele dag in je blootje kunt lopen! We gaan ook nog met z'n viertjes naar Maria Island, nog een kleiner eilandje valkbij Hobart. Op dat eiland woont helemaal niemand waardoor het nog heel puur en ongerept is!!! Ook dat wordt helemaal mooi. We hebben ook al een familiegebeuren gepland in Launceston en een aantal lekkere dagen hier in ons huis in Hobart waar we leuke dingen rondom de berg gaan doen. En natuurlijk naar de beroemste Salamanca market hier 5 min vandaan. Verder gaan ze zelf ook nog met een combi Tasmanie door en zien ze het prachtige land van mijn mannetje! Iets wat ik heel bijzonder en belagrijk vind! Het wordt een gave tijd!!!

Nou lieve vrienden en familie, Dit was het wel zo'n beetje denk ik. Veel plezier met de foto's. Hopelijk krijgen jullie een leuk beeld van waar we nu wonen!

Heel veel liefs van Marieke en Steve

  • 30 Januari 2007 - 13:20

    Petra:

    Hé Mariekie, heb je bericht nog niet gelezen, maar wel snel even de foto's bekeken. Wat een lief huisje, ziet er echt leuk uit. En de omgeving met die bergen en het water zo mooi. Kan me voorstellen dat je het naar je zin hebt. Ik mail je dit weekend met verhalen van hier uit Nederland. Dikke kus van mij en natuurlijk ook aan Steve.

  • 30 Januari 2007 - 15:40

    Lenny:

    Lieve marieke en Steve. Wat een knus huis. Jullie hebben echt oog voor detail, platje op de foto, glaasje wijn erbij, geweldig!!! wat leuk om je enthousiaste verhaal te lezen, echt een marieke verhaal. fantastisch dat je je zo snel thuis voelt. Veel plezier met je ouders samen, groetjes, ook van mijn mannen!

  • 30 Januari 2007 - 17:28

    Thuur:

    he daar, Wat zit ik hier kwijlend die foto's te kijken zeg!!! Heerlijk! Kan me dan ook goed voorstellen dat je je thuis voelt en het naar je zin hebt. Geniet maar van elke dag die je daar meemaakt! Ontzettende groeten aan Steve. We melen snel ff. Kus, ook van Diaan

  • 30 Januari 2007 - 20:19

    Pauline:

    Hi Mariek,
    Nou maar weer even op de vertrouwde wijze :-) Ik had van de week een reuze mail opgesteld, een kwartier er lustig op los getypt en je kunt het al raden...nepaleze taferelen, computer gaf de geest en WEG MAIL !!!!. Ik heb een paar on lady like woorden geuit...aaarrrgghh, maar ik zal je van de week een samenvatting van de mail doen. In het kort, ik nieuwe baan, nieuw huis gekocht (lekker burgerlijk 3 straten verderop..haha) en alles goed hier met ons. Wat een gaaf huis hebben jullie zeg, de gezelligheid spat ervanaf en wat een mooie spullen heb je daar al staan he!! en dat uitzicht. Ik ben echt super blij voor jullie dat alles zo goed op zijn plaats valt, echt geweldig. Nou tot de hotmail mail :-), groetjes aan Steve and enjoy, greetings, Pauline

  • 03 Februari 2007 - 09:40

    Rob En Loes:

    Hallo Marieke en Steve,
    Wat ziet dit er allemaal fantastisch uit.Ik denk dat wij daar ook maar gaan wonen.Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben, zowel werk als wonen.Het lijkt ons een prachtig land.En het duurt niet lang meer of je vader en moeder zijn er en dat zal wel een hele leuke tijd worden.Heel veel plezier met elkaar en heel veel liefs voor jullie van
    Rob en Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke en Steve
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 26217

Voorgaande reizen:

01 Januari 2006 - 25 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: