Een vraag om hulp!! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Marieke en Steve Egan - WaarBenJij.nu Een vraag om hulp!! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Marieke en Steve Egan - WaarBenJij.nu

Een vraag om hulp!!

Door: Steve en Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke en Steve

06 Februari 2007 | Australië, Hobart

Lieve, lieve mensen!

Even totaal iets anders! Het hefet niets te maken met ons leven hier in Australie maar ik heb een dringende vraag aan jullie en op deze manier bereik ik het snelst de meeste mensen!!
Ik heb nogal een probleem op dit moment met de Elsiabethgaarde in Bussum. Mijn huurster heeft van alles afgezien om allerlei redenene waar ik jullie niet mee lastig zal vallen! Ik kan alleen zeggen dat het veel gedoe, negativiteit en stress heeft opgeleverd! Ik heb in overleg met mijn broer besloten om m'n flatje op te zeggen en mezelf een hoop ellende en kosten te besparen. Per 1 april stopt mijn huurcontract en ik heb dus heeeeeel dringend een plek nodig waar ik mijn meubeltjes en dozen kwijt kan. HEt is niet oonzettend veel maar natuurlijk heb ik wel wat ruimte nodig. WIE OH WIE KAN ME HELPEN OF WEET IEMAND MET RUIMTE??!!!!!!!!!!!!!!
Alle hulp of advies is welkom want zoveel tijd heb ik niet. Het is erg vervelend nu even dat ik zover weg zit en mijn ouders ook nog eens hier in Australie zijn. Ik ben dus afhankelijk van mijn lieve broertjes, m'n tante en ik hoop dat jullie me kunnen helpen met m'n spullen!!!!!

Alvast heel erg bedankt!!!!!!!!!

Veel liefs Marieke!

  • 07 Februari 2007 - 07:15

    Petra:

    Hé Mariekie, wat vervelend dit gedoe. Daar zit je uiteraard helemaal niet op te wachten. Meubels kunnen wij helaas niet kwijt, maar misschien is het een idee om een box te huren. Succes.
    Kus, Peet

  • 07 Februari 2007 - 08:20

    Desirée:

    Lieve Mariek, vervelend zeg! Het is inderdaad de beste oplossing om je flat op te zeggen. Ook wij hebben geen ruimte om je meubels op te slaan. Wat Peet al aangeeft,een box huren is het beste idee. De kosten hiervan vallen reuze mee. Succes! Liefs, Dees

  • 07 Februari 2007 - 15:23

    Thuur En Diaan:

    He lieve Mariek,

    wat ontzettend vervelend voor jullie dat je deze stress hebt, helemaal nu 'iedereen' bij je is...
    We hebben wel goed nieuws voor je: Wij hebben onder ons huis wat ruimte voor spullen. Wij kunnen en willen jullie kleine spullen en wat dozen best kwijt. Meubels , kasten etc gaat er helaas niet in, dus daar moet je een andere oplosing voor verzinnen (idd een box huren). Ik hoop dat je in ieder gavl voor dat deel geholpen bent. We horen van jullie, hoop dat het allemaal lukt. Kus van hier!
    p.s. komt zeker niet heel erg slecht uit he... dat je moet opzeggen.............:)

  • 08 Februari 2007 - 17:14

    Rob En Loes:

    Hallo Mariek! We nemen wel contact op met Jeroen.Als hij hulp nodig heeft horen we het wel.En indien nodig kunnen we altijd wel wat kwijt.

    Sterkte,maar het komt wel goed. Kus van Loes

  • 09 Februari 2007 - 20:03

    RJ En Chantal:

    Hee Miek en Steve,

    Wat klote! Zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten. Helaas kunnen we niets kwijt hier in huis. Alle mogelijke bedenkbare plekken voor ons zitten al vol want Niki gaat verhuizen dus die heeft ook al spullen opgeslagen voordat hij zijn nieuwe huis in kan. Ik zou er wel over nadenken wat je zeker niet wil bewaren want dan hoef je het niet op te slaan, maar kan het eventueel door naar spullenhulp of worden verkocht op marktplaats. Het spijt ons dat we je niet verder kunnen helpen, maar misschien heb je iets aan ons bovenstaande goedbedoelde advies. Een dikke X RJ en Chan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke en Steve
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 26219

Voorgaande reizen:

01 Januari 2006 - 25 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: